کوله پشتی

هوا سرد شده است ....

تنمان می لرزد ...

غصه را پایان نیست ...

چشم ها می گرید....

جسممان بیمار است ...

روحمان بی احساس...

قبلمان عریان و راهمان بی مقصد

آفتاب ِ امید ، پشت ابرها پنهان

آن امام معصوم ، سر به زانو ، گریان

شرممان می آید ، که بگوییم امروز

چشممان در راه و ، دلمان با مهمان

راهمان در راه و مقصد ما میزان

دردمان هجران و ، شهرمان ویران است

ای فصل تازه مهتاب:

دیگر بهانه ای برای گناهانم نمانده است ، روزها که می گذرد هنگامه ی گناه با خودم فکر می کنم که این بار که خداوند ابر لطفش را بر من می بارد و شما به یادم می آیید ، چه دلیل تازه ای برای گناهانم بیاورم که وجدانم را مقابل شما تبرئه کنم و خود را فریب دهم که شما از من راضی هستید . می دانم هنگامی که به چشمانتان زل می زنم ، از چشمانم حقیقت را می خوانید و به جسارتم افسوس می خورید کهحتی مقابل شما هم دست به گناه می زنم و خود فریبی می کنم و خود را مبرا می کنم از گناهان مرتکب شده . این روزها هنگامی که سر به زانو می گذارم و چشمانم را می بندم ، به شما که فکر می کنم یاد روزهایی می افتم که آرزویم در آغوش کشیدن شما بود ، اما این روزها برای اینکه مقابل شما قرار نگیرم از شما فرار می کنم.

نمیدانم چه بر من گذشته که دیگر انتظار از نیمه شعبان و شب های قدر نمی کشم و این روزها برایم فرقی با روزهای دیگر ندارد . نمی دانم چگونه با این همه گناه و عصیان باز هم مرا فرا می خوانید تا برایتان بنویسم و درد دل کنم و ناله کنم از بخت هایی که برایم باز کردید و شکر نکردم ، گره هایی که گشودید و قدر ندانستم و دستهایی که پر کردید و ندیدم . فقط می دانم که هنوز برای آمدن و دیدنتان آرزوها دارم . کوچه را آذین کنم و گلهای رنبق را فرش راهتان کنم و آسمان را ستاره باران کنم و قدر بدانم آمدنتان را....

بیا و مرهم دل شو ای ماه بی نشان من ....


نظرات  (۳۹)

سلام
خسته نباشید
بروزم 
بسیار زیبا
یا علی
پاسخ:
سلام
سلامت باشین

چسم..خدمت میرسیم 
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۳ قلمداد ظهور

*قسمتی از دل نوشته هام  از ا رد و   ج ه ا دی*

پاسخ:
:)
تشکر

به به.......احسنت

بروزم

پاسخ:
ممنون...
خدمت میرسیم انشالله 
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۶ محمد علیزاده

واقعا زیبا بود

پاسخ:
ممنونم...
سلام
تصویرتون بسیار زیبا
متنتو هم عالی
اما هر لحظه که میگذرد او را دوست دارم با همه گناهانم
او را دوست بداریم
پاسخ:
سلام...
ممنونم از حضورتون
نظر لطف شماست :)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۱ ✜خـادم المهدی✜
مرحبا
++++
پاسخ:
تشکر:)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۴ عاطفه دهقانی
سلام
قلم زیبایی دارین
مطالبتون به شدت درک شد
پاسخ:
سلام
ممنونم لطف دارین :)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۷ امیـــــد امیـــــد
عالی بود کلا به وبلاگتون حسودیم میشه !!!!!!
به روزیم
پاسخ:
ممنونم
خدمت میرسیم حتما 
ای پیرترین جوان تاریخ بیا . . .

اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان


پاسخ:
الهی آمین
العجل العجل
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۰ قلمداد ظهور
 *تکه دوم حرف دلم، از ار د و ی ج ه ا د ی*
پاسخ:
:)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۱ قلمداد ظهور
 *تکه دوم حرف دلم، از ار د و ی ج ه ا د ی*
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش ...
پاسخ:
آمین ...
اللهم عجل لولیک الفرج :)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
طیب الله زیبا نوشتین..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام

ممنونم...متشکرم...


الهی آمین :)
یا صاحب الزمان ....
واقعا خیلی پرروییم بااین گناهامون..از دست خودم حرص میخورم...شروع کنیم به ترک گناه..شروع کنیم
پاسخ:
انشالله :)
رو سیاهیم 
سلام دوست عزیز ممنون از حضورت آپ کردم سر بزن
پاسخ:
سلام..چشم حتما :)
اللهم عجل لولیک الفرج ... 

سلام ...

پاسخ:
سلام ...
الهی آمین آمین 
سلام
خیلیییییییی ممنون
پاسخ:
سلام...
خواهش میکنم :)
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۳ بهشت جوانان

سلام...

خدا قوت اخوی..

با مطلبی جانسوز با عنوان(مظلومیت امام زمان عج در کلام آیت الله بهجت بروزم تشریف بیارید از دستتون میره..

پاسخ:
سلام
ممنونم 
حتما :)
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۴ محمد حسن خلعتبری
سلام
        روان پر احساس و پر محتوا...
                                             خیلی لذت بردم.
                                                                   سپاس
پاسخ:
سلام
ممنونم...تشکر :)
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۶ پرستوی کانال کمیل
سلام 
:(( خیلی زیبا بود ...
قلمت عالیه ...عکسش هم سیو کردم خیلی :( بود
موفق باشی
یا زهرا
پاسخ:
سلام
لطف دارین ...
ممنونم....
موید باشین :)
محتاجیم به دعا
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۷ محمد دنیوی زاده
خودم شنیده ام گرفته یک طناب دار
دلش گرفته باز ، از این بهارِ بی بهار
-------------------------------------------

تصویر عالی بود
پاسخ:
سلام..ممنونم...لطف دارین 
اگه این جمعه بیای
بیا که خیلی دیره...
پاسخ:
آنقدرم منتظرم در ره شوق...که اگر زود بیایی دیر است ...
سلام
خدا قوت
احسنت
زیبا ...
پاسخ:
سلام...
ممنونم...تشکر
الهی بمیرم هیچکی نبود این جیک جیکو رو در آغوش بگیره..........؟
با پست شهدا آپم.
پاسخ:
سلام..
خدمت میرسیم حتما:)
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۲ محمدصادق برجیان

الهی خیر ببینی

.

.

.

بقیة الله خیرٌ لکم

___.___

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان!

پاسخ:
الهی امین ...

ممنون از حضور 
سلام
بروزم

خسته نباشید یا زهرا
پاسخ:
سلام..
حتما خدمت میرسیم :)
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

حرف دِل مان از قلمتان شنیدیم ...
و باز هم از خودمان دردمان گرفت 
شرمندگی ام مثل همان گنجشک زیر باران محبت خداست 
که خدا همین جور رحمتش را برسر میریزم و از بس بی فکرم همیشه مجبورم سرم پائین باشد ...
خدایم ببخشد مرا

خداقوت متن بسیار زیبایتان
دِلتان به حق مادر سادات طوفانی شود برای دیدار فرزندشان

یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
سلام علیکم

متشکر از نظر دقیقتون

لطفتون پایدار...

استوار باشین 

یاحق
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۳ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتــــــــــــــــــ
ولادت حضرت معصومه (س) مبارک
آپتون خیلی زیباستـــــــــــــــ ""تلنگر بود""
بروزمــــــ
یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
پاسخ:
سلام...

ممنونم

متشکر

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به شما تهنیت باد 

یا حق
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۱ بیدار بیقرار
حرف دل خیلی هامون :(
پاسخ:
همه سخنرانان ماهری هستیم و...اما اقلیت عمل کننده اند 
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۴ محمدصادق برجیان

آیا ما روز دختر رو باید به شما تبریک بگیم یا نه؟!!

ارمیا اسم پسره یا دختر؟!

پاسخ:
خیر...نباید تبریک بگی...
ارمیا اسم مشترکه...اسم یکی از پیامبران بوده :) 
ای روح محبت که به قم قائمه ای
یادآور زهد و عفت فاطمه ای
معصومه و خواهر محبوب رضا
او عالم اهل بیت و تو عالمه ای

ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک
پاسخ:
ممنونم...

منم این عید سعید رو تبریک عرض میکنم 
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۲ بهونه گیر.....

بیا و مرهم دل شو ای ماه بی نشان .....

 

قلم زیبا ....

تصویر عالی....

خجالت زده و خیس خورده از گناه  زیر بارون رحمت خدا  ..!!!

 ای کاش منم این روزا وقتی سربه زانو میزارم و چشمامو میبندم به او....فکر میکردم....

حتی اینم سعادت میخواد :(

 

اینگار همه زیبایی های این دنیا رو بهونه کردم واسه فرار از او....:(

 

 ای کاش منم بتونم بنویسم ...درددل کنم

 

خوش به سعادتتون لااقل شما از پس این بر میان :)

 

همین نعمته

نمیشه درد دل

میشه حرف دل....!

 

پاسخ:
ممنونم...لطف دارین ...
آنچه از دل براید ..لاجرم بر دل نشنید 
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۴ حسام محرابیان
سلام.
موفق باشی.
بروزم .
خوشحال میشم سر بزنی و منو از نظرات بی بهره نزاری !
هر دو وبلاگ (!) :
http://hesam8.nasle4.com/
http://sarresid.blog.ir/
پاسخ:
سلام...
خدمت میرسیم انشاله 
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۷ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتـــــــــــــــ
دلتان که بهانه گرفتــــــــــ گوش کنید حرف خیلی از کربــــــ بلا رفتهـــ هاستــــــ
دلمـــــــــــ تنگ است . . . .
دعایی کنید دارم جا میمانم از قافله !
http://bayanbox.ir/id/622879847124759084
یازهرا کربـــــــ بلا انشاالله
پاسخ:
سلام...خیلی زیبا و فوق العاده بود.
بیچاره آن کسی که نمرده س در حرم ...
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
زمین از دلبران خالی ست، یا من چشم و دل سیرم ..
که میگردم ولی زلف پریشانی نمی بینم ..

» العجل ..

سلآم .. چقدِ رنگی رنگی :)
پاسخ:
تشکر ...

ممنون از حضور...

دوست دارم رنگی رنگی نوشتنو ...جذابیت های خودشو داره :)
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۶ انجمن جلال آل احمد

 

سلام.

با این مطلب، به روزم...

بدون تعصّب "خوب شد که عارف، رئیس جمهور نشد.."

[گل]

زیبا بود.ولی ...

یکم نا امید کننده...

توکل کنید .

توکل

بهتون تبریک میگم

درد ودل زیبایی بود

--------------------

به روزم

قدم رنجه بفرمایید

شما که وقتی به روز میشید به من خبر نمیدید

۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۱ علیرضا ait20
بسیار زیبا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">