کوله پشتی


تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوّاً فِی الْأَرْضِ...
آن سرای آخرت را برای کسانی قرار می‏دهیم که اراده برتری‌جوئی و  ]تکبر و غرور [ در زمین را ندارند.

حافظه ام را مرور می کنم ، به یاد می آورم زمان های خاصی را ، دست نابینایی را گرفتم و از خیابان عبورش دادم و پس از عبور به خود مغرور شدم که من برترینم . آن جایی که محتاجی از من طلب کمک کرد و من کمکش کردم و مغرور شدم ؛ یا زمانی که به خاطر استعداد خدادای مغرور شدم و خود را بی دلیل بالا بردم و تکبر ورزیدم یا ....


پی نوشت یک : (سوره قصص – آیه 83)

پی نوشت دو : دو هفته ای مسافر بودم...یک سفر پر از تجربه و خاطره ....



نظرات  (۲۴)

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۵ محمد دنیوی زاده
احسنت
پاسخ:

      

ممنون از حضور پر مهرتون

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
دقیقا" .. و از همین مغرور شدن ها هم با سر خوردیم کفِ زمین ..

» کاش خاطره و تجربه هاتونو از سفر، برامون بگید ..
پاسخ:

بله دقیقا ....

 

انشاء الله در فرصت های آینده تعریف میکنم:)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــــــ
انشاالله همین زودی ها کربــــــ بلا
بروزم !
یازهراکربــــ بلا انشاالله
پاسخ:

سلام ..

ممنون

 

انشاءالله ... محتاج دعای خیر شما :)

 

 

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
تکبر و غرور آدم را زمین میزند
از بس زمین خوردم سیاه و کبود شدم
بعدا کیست که جوابگوی ظلمی که به خودم کردم باشد
انی ظلمت نفسی
خدایا ... کمکم کن ...
خدایا آنی ولحظه ای مارو به خودمون واگذار نکن ...

خداقوت بسیار زیبا بود
خداقوت سفرتان
تصویر هم به دل نشست
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:

سلام بر شما

 

الهی آمین ....

 

ممنون از نظر لطفتون

 یا علی

اللهم صل علی محمد و ال محمد

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۴ نازنین روانبخش
سلام 
تو یه کاری به مشورت تون احتیاج پیدا کردم خوشحال میشم اگه لطف کنید یه سر به وبلاگم بزنید 
دعامون کنید 
در پناه مولا 
یا علی
پاسخ:

سلام .... چشم خدمت میرسم ...

و همچنین محتاج دعای خیرتون

 

در پناه حق

سلام گلم خوبی؟  سفرا بی خطر باشه...خوش گذش؟ منم دعا میکردی که خیلی محتاجم...
پاسخ:

سلام  ... بله خوب بود ... ایشالا بازم از این سفرا باشه

محتاج دعای خیرتون هستم :)

راستی با عکسی درمورد حجاب به روزم
یاعلی
پاسخ:
چشم خدمت میرسیم .. یا حق
سلام
عالی بود..
پاسخ:
       ممنون :)

چقدر خوب.....

ما که کلا مسافریم تو این دنیا :)

ای کاش بشه همیشه درس گرفت....

 

بارالها!توخودبرای همه هستی ولی من به خودمغرورم!

پاسخ:

انشاءالله سفرتون بی خطر:)

آمین

با سلام و عرض ادب 

احسنت ، طیب الله . به یکی از اساسی ترین آیات قرآن اشاره فرمودید .

خداوند جهان آخرت را از آن کسانی قرار می دهد :

1) اراده برتری جویی ندارند ( لا یریدون علوا فی الارض )
2) فساد نمی کنند ( و لا فسادا )

و العاقبة للمتقین
پاسخ:

سلام علیکم ...

انشاءالله جز این افراد باشیم ...

 

موفق باشید

۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
خلق الانسان من علق!

سلام
زیبا نوشتین..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
      
تشکر از حضورتون
محتاج دعا به امید ظهورش....

من خیلی غرور دارم ینی خیلی بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با3پست کوتاه در خدمتم قدم رنجه بفرمایید

پاسخ:

ایشالا که ایطور نیست

 چشم ....:) متشکر...

خدمت میرسیم ...
 

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۱ رها پاک سرشت

ما را ز خاندان کرم آفریده‌اند

یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند

ما را فدائیان پسرهای فاطمه(س)

"ما را شهید میر و علَم آفریده‌اند"

ما را به اعتبار عنایات فاطمه(س)

گریه کنان حضرت غم آفریده‌اند‎

بهر بریدن سر اولاد عمر و عاص

در جان ما غرور و غژم آفریده‌اند

هر یک ز ما حریف دو صد لشکر یزید!!

(زین رو ز شیعه عده کم آفریده‌اند)

دجّال ها و حرمله ها را مهاجم و ...

... ما را "مدافعان حرم" آفریده‌اند‎

. . .

سیّد علیِ خامنه ای (پیر عشق) گفت:

"فریاد را علیه ستم آفریده اند"

 سلام بروزم

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۲ رها پاک سرشت

ما را ز خاندان کرم آفریده‌اند

یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند

ما را فدائیان پسرهای فاطمه(س)

"ما را شهید میر و علَم آفریده‌اند"

ما را به اعتبار عنایات فاطمه(س)

گریه کنان حضرت غم آفریده‌اند‎

بهر بریدن سر اولاد عمر و عاص

در جان ما غرور و غژم آفریده‌اند

هر یک ز ما حریف دو صد لشکر یزید!!

(زین رو ز شیعه عده کم آفریده‌اند)

دجّال ها و حرمله ها را مهاجم و ...

... ما را "مدافعان حرم" آفریده‌اند‎

. . .

سیّد علیِ خامنه ای (پیر عشق) گفت:

"فریاد را علیه ستم آفریده اند"

 سلام بروزم

پاسخ:

انشاء الله سر میزنم:)

 

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۲ رها پاک سرشت

ما را ز خاندان کرم آفریده‌اند

یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند

ما را فدائیان پسرهای فاطمه(س)

"ما را شهید میر و علَم آفریده‌اند"

ما را به اعتبار عنایات فاطمه(س)

گریه کنان حضرت غم آفریده‌اند‎

بهر بریدن سر اولاد عمر و عاص

در جان ما غرور و غژم آفریده‌اند

هر یک ز ما حریف دو صد لشکر یزید!!

(زین رو ز شیعه عده کم آفریده‌اند)

دجّال ها و حرمله ها را مهاجم و ...

... ما را "مدافعان حرم" آفریده‌اند‎

. . .

سیّد علیِ خامنه ای (پیر عشق) گفت:

"فریاد را علیه ستم آفریده اند"

 سلام بروزم

پاسخ:

    یا زهـــــــــرا....

 

سلام

بله حتما:)

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۸ مهدی سلیمانی
سلام 

وبلاگ زیبایی دارید ...تمایل به تبادل لینک داشتید خبر کنید...

وبلاگ کلیپ عمار (عمار کلیپ )
http://ammarclip.blog.ir/

وبلاگ اصلی (راه روشن )

وبلاگ طرح ها ( خادم الخادمین )
http://goooya.blog.ir/

حتما سر بزنید و نظر بدید ...موفق باشید...

یا زهرا(س)
پاسخ:

سلام

ممنون نظر لطفتونه:)

 

انشاءالله سر میزنم

 

سرفراز باشید

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۹ محمدصادق برجیان
زائری بارانی ام، آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام، تنها، به دادم می رسی؟
گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟
.
.
.
"در حرم نورانی آقا، نائب الزیاره و دعاگوی شما خواهم بود"
پاسخ:

سلام  دوست عزیز

ممنون

 

التماس دعاا...

سلام.خوبین؟
بروزمممممممممممممممممممممم
پاسخ:

       سلام تشکر:)

 

میشه گفت هرچیزی به چشم ادم بیادوباعث غرور وخود برتر بینی اون بشه رو اصلااصلاخدا نمیبینه..ینی خدااون مورد رو پاداش نیک براش نمیده
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۸ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بینظیری دارید 
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
یاعلی
پاسخ:

       ممنون لطف دارین :)

 

انشاءالله

یا حق

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
به روز هستم 
فرصت بود منتظرم
پاسخ:
سلام علیکم...

چشم حتما ...:)

سلام...

تکبر آدم را دور از انسانیت میکند.

.

کتاب ارمیا رو تازه تموم کردم یعنی همین امروز.

 

پاسخ:
سلام...
کتاب ارمیا رو دوست دارم..خیلی...
سلام .

بینهایت زیبا
پاسخ:
سلام...

متشکرم ..
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دعوتید به چفیه ....اگر ارادتمند رزمندگان هستید ان شاء الله سری به چفیه بزنید

البته تازه به راه افتاده ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">